لیبل صدفی اغقفبع

چگونه برچسب‌های محصولات تبلیغاتی برای برندهای ITG کار می‌کردند

هنگامی که لیبل صدفی ملیسا شلیتر در سال 2015 به عنوان یک متخصص ارشد تجارت به برندهای ITG پیوست، رابطه ای را با RayPress به ارث برد که به دهه 1970 کشیده شد. در آن زمان، این سایت پیشگام کوپن‌های انتشار خشک بود تا فروش ITG را افزایش دهد. و همانطور که مصرف کنندگان، مقررات و فناوری در طول سال ها تکامل یافتند، استراتژی های برچسب محصولات تبلیغاتی آنها نیز انجام شد. از کوپن‌های ساده لایه‌برداری و آشکار کردن تا قطعات بازی چاپ داده‌های متغیر مدرن (VDP) و موارد دیگر، برندهای ITG برای دهه‌ها بر تعهد RayPress به تعالی خدمات تکیه کرده‌اند.

 

بنابراین وقتی تازه‌واردانی مانند ملیسا وارد نقش‌های خود می‌شوند، آرامشی را که از کار کردن با یک شریک قابل اعتماد و قدیمی حاصل می‌شود، به دست می‌آورند.

 

ملیسا گفت: “من هیچ زمان استرس زایی با RayPress نداشتم، و همه چیز همیشه به موقع انجام می شود.” “مونته و لین – آنها شگفت انگیز هستند. آنها توصیه هایی را در مورد چاپ ارائه می دهند. آنها بسیار سریع هستند آنها مرا به روز می کنند. آنها روی توپ هستند.”

 

از هم اکنون ضد دستکاری محصولات خود را شروع کنید

موفقیت بلندمدت Lucky Day و ITG با RayPress به همکاری مداوم، ارتباط و اعتماد بستگی دارد. این تنها با یک شریک حرفه ای امکان پذیر است که متعهد به اولویت دادن به نیازهای شما باشد – و این چیزی است که هنگام کار با Resource Label Group به دست می آورید.

خواندن
معاون اجرایی رئیس جمهور وارد خوزستان شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

 

شبکه ساحل به ساحل ما از اپراتورهای محلی آگاه در تلاش است تا راه حل های سفارشی با کیفیت را برای شما بیابد. چه به قطعات بازی مقاوم در برابر دستکاری، آستین‌های جمع‌شونده کامل بدن، برچسب‌های RFID یا چیز دیگری نیاز داشته باشید، RLG نه تنها به چشم‌انداز برند شما می‌رسد، بلکه از انتظارات شما نیز فراتر می‌رود.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *