رئیسی : امام راحل در سلوک خود به خدا و مردم توجه داشت

[ad_1]

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم استفاده از شب های قدر برای شفاعت و مناجات با خداوند متعال، گفت: شفاعت دو رکن دارد: اول جبران ظلم و تحریف و مصیبت و دوم عزم به عدم گناه. ”

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در جوار حرم امام خمینی (ره) خطاب به مردم شبزنده در خصوص فضیلت شب قدر گفت: شب قدر است. شب امید و مغفرت از جانب خداوند و .

رئیس جمهور خواستار معرفت نسبت به شب قدر و در رابطه با صاحب این شب شد و خاطرنشان کرد: این شناخت باید از طریق کتاب کامل (قرآن) و شخص کامل (پیامبر گرامی اسلام) باشد.

رئیسی وجود مقدس پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و قرآن را دو منبع مهم برای هدایت همه مردم دانست و گفت: اما همه از این دو منبع لایزال فیض و نور استفاده نمی کنند، زیرا برای منفعت، قلب پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و قرآن داد.

رئیسی افزود: عده ای در زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) حضور داشتند یا به خدمت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) رسیدند و آیات قرآن را شنیدند و رفتار ایشان را دیدند، اما ندیدند. ایمان آوردند، اما صدها سال بعد مردم با وجود کسانی که هرگز پیامبر را ندیدند، نور ایمان در دلهایشان درخشید و پیام پیامبر (ص) را دریافت کردند، راه اسلام را در پیش گرفتند و فداکاری کردند. ، خانواده و اموال آنها. و وجود برای اسلام عزیز.

خواندن
 بدحجابی در النگدره زیبنده شهر دارالمؤمنین نیست/ این افراد نماینده مردم ولایی گرگان نیستند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیسی با بیان اینکه چگونه انسانیت انسان در پرتو ارتباط با قرآن شکل می گیرد، افزود: در ماه رمضان خداوند میزبان و میهمان خالق هستند، پس هیچکس حق ندارد ناامید شود. زیرا خداوند ما را به اجابت سخنان و زمزمه ها و خواسته های ما به لطف و رحمت خود فرا خوانده و رحمت خود را به ما ارزانی داشته است.

رئیس جمهور با توصیه به جوانان به مطالعه دو کتاب «چهل حدیث» و «شرح نماز صبح امام خمینی»، تأکید کرد: امام خمینی (ره) از شاگردان مکتب نبوی بودند. سنگ بنای تفکر امام خمینی(ره) این جمله بود که «عالم محضر الله» بود.
دکتر رئیسی افزود: مردم باید بدانند که باید پاسخگوی اعمال و بی عملی خود باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر شناخت علم ائمه(ع) و به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) در شب قدر، گفت: امام خمینی(ره) همیشه مردم را به سوی خدا دعوت می کردند و اگر سربازان در شب قدر دچار مشکل می شدند. جبهه ها گفت تماشا کن خودت انجام بده وگرنه برایت غرور ایجاد می شود. امام خمینی (ره) در رفتار خود به خدا و مردم توجه داشتند و امام آن را تکبر نمی دانستند.

رئیسی افزود: امام خمینی (ره) نه تنها به نجات مستضعفین، بلکه به نجات هر مظلومی در هر جای دنیا توجه داشتند.
رئیس جمهور با اشاره به لزوم توجه به حمایت های ولایت فقیه در زندگی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) به امید زندگی کرد و تا پایان عمر خود را از قرآن درید نکرد. . و در وصیت نامه خود به ائمه (ع) توجه داشته است.

خواندن
تعدادی از نمایندگان مجلس خواستار شفاف سازی برنامه های وزارت راه و شهرسازی شدند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیسی در پایان بر لزوم رصد عملی همه به ویژه مسئولان به سیره و کلام امام راحل (ره) تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید به جامعه توجه داشته باشند و با زندگی مردم پیوند بخورند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *