شهدا با دل و زبان و عملشان پای کار انقلاب بودند

[ad_1]

ایسنا/ گیلان جانشین فرمانده کل سپاه شهدا را شجاع ترین مردان جهان دانست و گفت: شهدا با قلب و زبان و عمل خود کار انقلاب بودند و این کار شهدا دستاورد بزرگ انقلاب است. زیرا ما نمی‌توانستیم با دشمنان شرور با ابزارهای مادی مبارزه کنیم.»

سردار علی فدوی همزمان با سالروز شهادت سردار محمدعلی حق بین از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت که در گلزار شهدای رشت به وقوع پیوست، از همان ابتدا موفقیت انقلاب اسلامی را بر شمرد. تعداد خادمان او گفت: “این موفقیت هنوز وجود دارد.”

وی با بیان اینکه 43 سال از عمر انقلاب می گذرد و چهل و چهارمین سال پیروزی را جشن می گیریم، افزود: خیل عظیمی از دوستداران انقلاب در همه عرصه ها برای نظام و به موقع تلاش کرده اند. این 43 سال.» به موقع عمل می کنند و فرقی نمی کند کی و کجا باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بندگان خدا را مهربان دانست و تصریح کرد: اگر بندگان به وظیفه خود عمل کنند، خداوند به وعده خود که تخلفی در آن نیست، عمل می کند و صدقه و برکت و بی نظیر خواهد بود. نتایج.”

فدوی با بیان اینکه از انقلاب 1342 نوعی هوشیاری در بین شرور جهان و دشمنان بشریت به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و فرزند نامشروع وی رژیم صهیونیستی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: دنیا فهمیده است که جهت اصلی سخن، آتش امام خمینی است، لذا به رهبران خود در ایران دستور می دادند که با امام و نهضت ایشان برخورد کنند و از زندان و تبعید بپرهیزند، اما نمی دانستند که امام راحل روح خود را بر طبق قانون عروج کرده است. آموزه های الهی و خداوند توفیق به آنها این فرصت را داد که انقلاب اسلامی برپا کنند و بر جهان تأثیر بگذارند.

خواندن
تزریق نقدی ارز به اقتصاد افغانستان؛ دومین محموله دلار آمریکا به کابل رسید
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی در خصوص شکل دادن به جهت گیری رو به جلوی انقلاب و ایجاد جریان های جدید در بین دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنان ابتدا تصور می کردند که می توانند انقلاب را شکست دهند، اما تصورشان اشتباه بود و به همین دلیل ضد انقلاب و عناصر خودشان. در منطقه که سالها صرف آموزش آنها کردند، مجبور به مبارزه با انقلاب شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت انقلاب بیش از آن چیزی بود که دشمنان تصور می کردند، گفت: عاشقان انقلاب به ندای امام لبیک گفتند و در هر صحنه ای که لازم بود حاضر شدند و صحنه را تغییر دادند. به نفع نظام». او با اسلحه علیه انقلاب شروع کرد و قدم به قدم پیش رفت و جنگ طولانی را آغاز کرد.

وی با اشاره به حضور مجموع دشمن در تهاجم هشت ساله به انقلاب، ادامه داد: در سال های پایانی جنگ، دشمنان متوجه شدند که صد در صد ضرر خواهند کرد و به همین دلیل مستقیم وارد درگیری شدند. هر چند 87 کشور در این اتحاد شوم علیه ایران اسلامی وارد عمل شدند، اما جبهه حق جمهوری اسلامی هر روز قوی تر شد و جبهه باطل شیطان بزرگ و یارانش روز به روز ضعیف تر شد.

فدوی با بیان اینکه شهدا بیش از هرکسی از ائمه انقلاب اطاعت کردند و نگذاشتند دشمن خبیث حتی یک بار پیروزی خود را اعلام کند، گفت: این وعده صریح خداوند در قرآن است که حزب خدا همیشه پیروز است و این پیروزی با بهترین کیفیت است. البته وفای به وعده های الهی شرط است و بندگان باید به این شروط عمل کنند وگرنه وعده محقق نمی شود.

خواندن
خیابان گردانی اوباش گرگانی توسط پلیس/ پلیس چوب در آستین اراذل کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از حضور مقتدرانه و عظمت نظام جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌های جهان سخن می‌گوید، افزود: بیایید ملت شویم.

وی با بیان اینکه سردار حق بین از جوانی تا لحظه شهادت عامل انقلاب بود، تصریح کرد: عبور از جان باختگان سخت ترین کار دنیاست و از این رو شهدا برای رسیدن به اهداف انقلاب جان خود را فدا کردند. انقلاب کردند و شهید شدند.»

فدوی شهدا را شجاع ترین مردم جهان دانست و گفت: شهدا با قلب و زبان و عمل خود برای انقلاب تلاش کردند و شهدا برای دستاوردهای بزرگ انقلاب تلاش کردند چرا که ما نتوانستیم در مقابل انقلاب کاری انجام دهیم. دشمنان شیطانی با وسایل مادی.» برویم.

وی وضعیت اقتصادی کنونی کشور را نشانه ناکارآمدی در این عرصه دانست و خاطرنشان کرد: معیشت و اقتصاد ملت بزرگ ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ یمن را جنگ تحمیلی علیه ایران دانست و گفت: امروز همه شیاطین دنیا دست خود را علیه انصارالله بلند کردند در حالی که مثل صدام فکر می کردند یمن با کار او تمام می شود. در یک هفته.» و امروز صدام و این همه رؤسای جمهور خبیث دنیا کجا و جمهوری اسلامی کجا؟!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت و سربلندی به جلو می رود و دشمنان باید در مقابل ما به دنبال بازدارندگی باشند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی وارد مرحله سوم اقتدار شده است و اگر در سایر عرصه ها بر اساس احکام الهی ما می رویم، نتیجه را می گیریم.

فدوی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع نفوذ در سال های اخیر گفت: نفوذ باعث شده که در همه امور به ویژه در اقتصاد به احکام خداوند در قرآن عمل نکنیم چرا که اسلام آخرین دین الهی و پیامبر آخرین دین است». پیامبر الهی و قرآن آخرین کتب آسمانی هستند و خداوند هیچگاه از معیشت و اقتصاد بندگان غافل نمی شود پس باید با اقتصاد و دل و زبان خود کار کنیم. و آثار ما را همراهی خواهند کرد.

خواندن
آمادگی مجلس برای بررسی لوایح دولت در خصوص احداث شهرک های مشترک صنعتی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی داعش را قیام بزرگ دشمنان پس از جنگ تحمیلی دانست و افزود: نقشه داعش عمق خباثت و شیطنت دشمنان را نشان داد اما از آنجایی که عاشقان انقلاب شش سال تلاش کردند، خداوند عنایت کرد و این فتنه طوری حل شد که انگار اصلا وجود نداشت.

جانشین فرمانده کل سپاه هر یک از شهدا را یک ملت خواند و گفت: در میدان دفاع از حرم شاهد حضور نسل اول سپاه و آخرین نسل سپاه و همچنین شهدایی بودیم که حتی جنگ را ندیدم، به انقلاب آمد.»

وی با بیان اینکه سردار حق همواره در خط مقدم انقلاب بوده است، تصریح کرد: امروز باید مصمم باشیم که در همه امور اعم از فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و… تلاش کنیم تا عنایت الهی به ما عنایت شود. “و نتایج عالی کسب کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *