آیین نامه اجرایی تعیین سقف و نحوه برگزاری مناقصه بیمه خسارات مالی و جانی مشترکان گاز و برق

[ad_1]

با امضای معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی مربوط به تعیین سقف و برگزاری مناقصه بیمه خسارات مالی و جانی مشترکان گاز و برق ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی هیأت وزیران»، هیات وزیران در جلسه 8 فروردین 1401 و در اجرای حکم جزء (1) بند (ه) تبصره (6) بودجه 1401 قانون تعیین حدود و نحوه برگزاری مناقصات بیمه خسارات مادی و جانی مشترکین شهری و روستایی و عشایر گاز و برق، آیین نامه اجرایی مربوطه. قدرت تصویب شد.

طبق مفاد مذکور سقف مبلغ مناقصه معادل سقف وام های مندرج در ردیف های مربوطه در جدول شماره (9) قانون بودجه 1401 کل کشور بوده و شامل واحدهای مسکونی و تجاری در پایان سال 1400 با تحت پوشش قرار دادن کلیه مشترکین جدید در قالب افزایش یا کاهش 25 درصدی محدوده قرارداد.

مسئولیت خسارت جانی ناشی از خسارات وارده به اموال تجاری و مسکونی نیز به همین صورت است و سایر شرایط مربوط به مسئولیت بیمه گر و جبران خسارت توسط قراردادهایی که بین بیمه گر و بیمه گذار منعقد می شود تنظیم می شود.

بیمه گر موظف است هر سه ماه یکبار گزارشی از اجرای این قانون به عنوان مثال از حق بیمه دریافتی و زیان پرداختی به سازمان برنامه و بودجه ارائه کند.

همچنین وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظفند گزارش مبالغ پرداختی شرکت‌های بیمه را از محل منابع این جزء از این شرکت‌ها اخذ و به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ارائه کنند. ، سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و مالی.

خواندن
مدت زمان بافت تابلو فرش چقدر است؟ (10)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *