نمایندگی فن ebm در ایران کجاست؟

فن ebm آلمان, فن 80 کندانسور, فن 80 ebm, ebm papst فن, فن ebm آلمان, فن ebmpapst, خرید فن ebmpapst, نمایندگی فروش فن ebm papst, قیمت فن ebmpapst, وارد کننده فن ebm, فن کندانسور ebm, نماینده فن ebm, فن های ebm, نمایندگی فن های ebm, فن های ebm papst, انواع فن ebm, فن اکسیال ebm, فن کندانسوری ebm, نمایندگی فن ebm papst, نمایندگی فن ebm در ایران, فروش فن ebm, فن ebm, وارد کننده ebm, نمایندگی EBM در ایران, فن 80 چیلر, فن تهویه خارجی, عامل فروش ebmpapst, خرید فن ebm, فن آلمانی, فن 80 تهویه *, فن تهویه آلمانی, قیمت فن ebm, فن تهویه ای

فن کویل تهویه مدل کاستی یکطرفه دارای شير هواگيری با کاربرد آسان روی کویل و الکتروفن تکفاز سه دور با عملکرد کم صدا ميباشد. ​This post was c reat ed by G​SA Content Gene rato r DE MO !

فن تهویه آلمانی

الکترو موتور فن کویل تهویه زمينی دارای 3 نوع دور متفاوت کند، متوسط و تند ميباشد که با توجه به نیاز دمایی محیط می توان دور فن را تغییر و تنظیم نمود.

نمایندگی فن Ebm Papst

This post has been g enerated wi th GSA  Con tent  G​en​er ator D em ov​ersion.

فن اکسیال Ebm

فن ها، اگزاست فن ها، اگزاست فن تهویه، دمنده ها و مکنده ها وظیفه این کار را به عهده دارند و ساخته شدن بیشتر برج ها، آپارتمان ها و همچنین مراکز صنعتی نیاز به تولید این گونه دستگاه ها را نیز بیشتر می کند.

Th is ​data w​as gen er at᠎ed  wi​th the he lp of G SA  Content  G᠎en᠎erator DEMO!

مدل های مختلف هواکش صنعتی را می توان به هواکش های پایه دار زمینی، هواکش های دیواری که روی دیوار و پانل ها نصب می شوند، هواکش های کانالی و دمنده ها تقسیم کرد.

برای مثال، هواکش های صنعتی پایه دار احتیاجی به نصب شدن روی جای خاصی ندارند. استفاده از شير برقی سه راهه در مسير عبور از کويل ميتواند ميزان گذر آب از روی کويل و يا مسير برگشت را بدون نياز به خاموش شدن فن دستگاه طبق تنظيم به روی ترموستات کنترل نمايد.

کویل این دستگاه به صورت لوله های مسی مارپیچ تهیه شده که آب دریافتی از منبع تامین کننده را در مدار به گردش در آورده و بوسیله ی فن به فضای داخلی محیط منتقل می یابد.

فن کنترل : یک ترموستات کنترل کننده عملکرد فن می باشد که با تاخیر در کارکرد فن هنگام روشن شدن از وزش باد سرد جلوگیری کرده و همینطور هنگام خاموش شدن ، فن تا سرد شدن مبدل حرارتی و انتقال کامل حرارت به کار خود ادامه می دهد.

فن تهویه ای

زیرا با انجام فرآیندهای پیچیده شیمیایی و یا پر گرد و غبار ، آلاینده هایی در محیط ایجاد می شوند که برای سلامتی افراد مضر بوده و بنابراین وجود فن صنعتی در این اماکن لازم است.

کاربرد جت فن صنعتی یا توربوفن صنعتی نسبت به روشهای سنتی دیگر تهویه هوا مناسبتر و کارآمدتر است. علاوه بر این موتورهای الکترونیکی تعویض شده بسیار آرام هستند و در بهره وری کار می کنند تا 90٪. به این ترتیب آنها مقدار قابل ملاحظه ای بیشتری نسبت به اکثر ولتاژ کنترل شده را غیر همزمان می کنند موتور، که کارایی معمولی بین 30٪ و 60٪ است.

یا تقسیم کیلو کالری در ساعت بر عدد 1250) به این ترتیب معمولا قطر لوله های رفت و برگشت آب سرد و گرم به کویل فن کویل های cfm 200 سایز ½ اینچ و برای فن کویل های 300 و 400 cfm سایز ¾ اینچ و برای فن کویل های 600 و 800 و 1000 cfm سایز 1 اینچ و برای فن کویل های 1200 و کانالی های تا 1800 , ¼ 1 اینچ در نظرگرفته می شود.

خواندن
نشست سفیر ایران با فعالان اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای در عمان
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

فن 80 چیلر

هواکش پلاستیکی یا فلزی؟ فن کویلهای زمینی دماتجهیز بر اساس سفارش خریدار دارای بدنه ABS دکوراتیو یا بدنه فلزی ساده می باشند و فن کویلهای سقفی که معمولا از نوع بدون کابین سفارش داده می شوند، در بالای سقف کاذب (معمولا بالای سقف کاذب ورودی) نصب می گردند؛ از این جهت ابعاد، خصوصا ارتفاع آنها برای نصب در بالای سقف کاذب حائز اهمیت است.

نمایندگی فروش فن Ebm Papst

۶۰ که نکته مهمیه برای خریدار. این کمپانی، فن مخصوص خود را که منحصرا برای گلخانهها و مرغداریها طراحی شده، ارائه میدهد.

فن 80 Ebm

هواکش صنعتی مزایای زیادی را برای صنایع به همراه دارد و کارخانه و کارگاه ها با اهداف مختلفی از آن ها استفاده می کنند.

اگر از هواکش صنعتی به درستی و در شرایط صحیح استفاده شود، مزایای مختلفی را به همراه خواهند داشت. هرکدام از انواع مختلف مدل های این هواکش ها، سازوکار و عملکرد ویژه ای دارند، بنابراین استفاده از هرکدام از آن ها مزایای خاصی را به همراه خواهد داشت.

کوره های هوای گرم گازوییلی انرژی شامل مدل های OF 0700، OF 1500، OF 3000 می باشد. در سالن های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر دارا بودن قیمت مناسب ، بدون لرزش و کم صدا است.

فروش فن Ebm

فن کویل يکطرفه تهويه کاستی در تمام ظرفيت ها دارای عمق 22 سانتيمتر ميباشد، که به دلیل دارا بودن حجم کم میتوان به راحتی درون سقف نصب و اجرا نمود.

به همین دلیل توصیه میشود ابتدا دقیقاً مشخص کنید به چه دستگاهی نیاز دارید. به هنگام خرید فن کویل دقت داشته باشید نیاز ساختمان شما به چه صورت است تا در محیط های دلخواه هوای گرم و در سایر اتاق ها هوای سرد داشته باشید.

ادامه : از هواکش صنعتی در چه مکان هایی استفاده می شود؟ در اکثر موارد انتخاب صحیح هواکش و فن دمنده بی صدا از سوی افراد نادیده گرفته می شود و این موضوع به اندازه ای سرسام آور است که مشکلاتی را برای آن ها ایجاد می کند.

این هواکش ها با حذف آلاینده ها، ذرات معلق، دود و بوهای نامطبوع، هوای محیط را مطبوع و سالم می سازند.

در واقع قابلیت جابه جایی هوای آلوده به گاز و دود را با هوای تازه دارد. چیلرهای جذبی بر خلاف انواع تراکمی ، چیزی به عنوان کمپرسور در مدار کاری خود ندارد و از آنجا که کمپرسورها اصلی ترین عامل ایجاد صدا در چیلرهای تراکمی هستند بنابرین انواع جذبی به شدت کم صدا تر از انواع تراکمی بوده و از این لحاظ برتری دارند و جزو ویژگی های مثبت آن محسوب می شود ولی خب باید این را هم در نظر گرفت که تنها با عامل صدا نمی توان این دو نوع را با هم مقایسه کرد و به تفاوت های آنها پی برد.

این مدل از مهم ترین دستگاه هایی هستند که در سالن های مرغداری و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

عامل فروش Ebmpapst

هواکش رستورانی، تهویه مراکز پخت غذا، هواکش کارخانه جات تولیدی غذا و هواکش گلخانه ها نیز از زمره هواکش های صنعتی محصوب میشوند .

وارد کننده Ebm

فن مرغداری ، فن رستوران و یا تهویه گلخانه ، از انواع مختلف هواکش صنعتی می باشند. در تابلو برق چیلر تراکمی هوا خنک میتوانید از برند های اشنایدر ،هیوندای یا زیمنس و سایر شرکت ها با توجه به بودجه و ظرفیت شما استفاده شود.

خواندن
مشاوره شغلی و کارآفرینی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

علاوه بر این، استفاده از هواکش صنعتی در بسیاری از سالن های ورزشی که هوا در آن ها سریعاً گرم و مرطوب می شود نیز بسیار متداول و حتی ضروری است.

فن 80 تهویه *

البته به غیر از صنایع، مکان های دیگری مثل باشگاه های ورزشی که در زیر زمین قرار دارند، انبارها و پارکینگ های زیر زمینی نیز باید برای تضمین سلامت محیط و هوایی استشمام می کنند از هواکش صنعتی استفاده کنند.

مثل فنهایی که در فروشگاهها یا سیستم خنککننده وسایل برقی و خودروها استفادهشدهاند. استفاده از فناوری های مدرن در ساخت این سیستم ها سبب کاهش مصرف انرژی و در نتیجه افزایش بازدهی آنها شده است.

این سیستم ها دارای کنترل دستی و ترموستات دیواری ميباشند که از اتلاف و هدر رفت انرژی مانع بعمل می آورد.

یکی از تجهیزات مهم در تاسیسات ساختمانی سیستم تهویه مطبوع می باشد، که تمامی افراد مایل به خرید سیستمی هستند که با کمترین میزان انرژی بیشترین بازدهی را داشته، همچنین به شیوه ای مدرن طبق تکنولوژی ها جدید ساخته شده باشد.

فن کویل تهویه با موقعیت نصب زمینی در سه مدل FL ، کريوه بدون پايه و کريوه با پايه در ظرفيت هوادهی 300 الی 1200 CFM تولید و در بازار موجود می باشد.

قیمت فن Ebm

تمامی مدل های فن کویل تهویه همراه با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا عرضه می گردد. معمولا آنها به عنوان یکی از چهار نوع نصب استاندارد مطابق با استاندارد AMCA 210 آمریکا را مورد آزمایش قرار می دهند.

هواکش های صنعتی را معمولاً بر حسب اندازه و قدرت خود، و با استفاده از اعداد مختلفی دسته بندی می کنند.

یکی از شرکت های فعال در این زمینه می توان به گروه تولیدی تهویه اشاره نمود، این کارخانه با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا طراحی و سالانه بنا به نیاز مشتری هزاران دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می نماید.استفاده از ورق گالوانیزه محکم در ساخت بدنه، فن آکسیال کم صدا، فناوری های مدرن برای کاهش مصرف انرژی از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم ها به شمار می آید.

برای رسیدن به فشار واقعی مورد نیاز در دمای ۲۰۰ درجه فارنهایت (۹۳ درجه سانتیگراد)، طراح باید فشار را در شرایط استاندارد با ضریب اصلاح تراکم ۱٫۲۵ (یعنی ۱٫۰ / ۰٫۸) ضرب کند تا سیستم به درستی عمل کند.

جت فن ها دارای مدل های مختلفی هستند پس باید جت فنی را انتخاب کرد که با شرایط محیط سازگار باشد و به ویژگی های موردنیاز و تمامی ویژگی هایی که جت فن انتخاب شده دارد توجه کرد تا با تعیین جت فن مناسب و حذف ویژگیهای غیرضروری هزینهها ی اضافی را کاهش داد.

هیتر گازی انرژی مدل GH 0825، محصول جدید انرژی به منظور گرمایش فضاهای مسکونی از قبیل خانه ها و ویلا ها می باشد.

قیمت فن Ebmpapst

فن کویل کاستی دارای فيلتر پليمری قابل شستشو که هوای ورودی به اتاق را تصفیه می نماید. فيلتر دستگاه های فن کویل تهویه يکطرفه از جنس پليمری قابل شستشو تهیه شده است.

کار پروانه جابجایی هوا است و انواع پروانه از نظر تعداد پره های مختلف، جنس رویه متفاوت، شکل خم و قطر تفاوت دارند.

خواندن
صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

دمای کلی مورد نظر تا حدود زیاد کاهش پیدا کرده و در زمانی که فن روشن میشود و شروع به فعالیت میکند هوای مورد نظر با کویل سرد ارتباط برقرار کرده و در نتیجه دمای هوا تا حد مطلوب و مورد نظر کاهش می یابد.

ظرفیت اسمی برودتی و ظرفیت واقعی برودتی تفاوت های بسیاری با هم دارند که اغلب با توجه به عدم اطلاع رسانی کامل کارفرمایان دچار مشکلات عدیده ای می شوند.

فن تاسیساتی تسمه ای یکی از انواع تهویه صنعتی است که به دلیل طراحی مناسب و عملکرد صحیح در جا به جایی هوا یکی از انواع پرکاربرد است.

خرید فن Ebmpapst

به دلیل بخار و رطوبت که در حمام، آشپزخانه و … امروزه انتخاب صحیح سیستمهای تهویه مطبوع و سرمایشی به دلیل افزایش سطح آسایش و سلامتی انسانها، بسیار برای سازمانها و مردم حائزاهمیت شده است.

چیلر تراکمی هوا خنک سرمایش و برودت بوسیله تبخیر مبرد در اواپراتور و گرفتن حرارت لازم برای این تغییر فاز مبرد از مایع به گاز از آب موجود در پوسته اواپراتور انجام میدهد.

فن 80 کندانسور

این محصول متناسب با نوع و مدل از ظرفیت حداقل 32 و حداکثر 233 تن تبرید برخوردار می باشد. اين مدل از فن کویل مجهز به پمپ درين آب، تشتک کندانس جهت جلوگيری از آب پمپ شده به داخل تشتک دستگاه ميباشد.

فن کویل کاستی چهار طرفه تهويه مجهز به دريچه انشعاب هوای خارجی، تشتک تقطير بيرون و داخل به جهت جمع آوری آب تقطير شده ميباشد.

فن کویل زمينی تهويه دارای کويل مسی با فن آلومينيومی از نوع استاندارد يا HT هستند که HT دارای قابليت فن با سايز کوچکتر در داخل دستگاه نصب ميگردد زيرا کویل های HT نسبت به کويل های استاندارد از ظرفيت حرارتی بالاتری برخوردار هستند.

فن های اکسیال نسبت به دیگر فن ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. فن کویل کاستی يکطرفه تهويه دارای ترموستات تعبيه شده رو دستگاه و ريموت کنترل به منظور تغییر و تنظیم دور فن ميباشد، همچنین با استفاده از ریموت می توان زاويه پره ها را به صورت خودکار تغییر داد.

این هواکش ها در واقع هوای پر از آلاینده های مختلفی که در محیط های سربسته و محصور قرار دارد را به بیرون فرستاده و هوای تازه و پاکیزه را از فضای باز به داخل محیط می فرستند.

از این هواکش ها در خیلی از سایت های ساختمانی برای خنک و یا خشک کردن محیط استفاده می شود.

این محصول در دو سایز 140 در 140 یا 100 در 100 بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فن محوری یا فن آکسیال (axial) از رایجترینهای هواکشهای صنعتی هست.

امروزه انواع تهویه صنعتی آکسیال دمنده و مکنده در مدل های مختلف و با قدرت های متفاوت تولید می شوند.

انواع مدل های فن کویل تهویه در ظرفیت هوادهی 200 الی 2000 cfm با موقعیت نصب زمینی، دیواری، سقفی و کاستی با بازدهی مطلوب و بدون هدر رفت انرژی تولید و در بازار موجود می باشد.

فن کویل تهویه در مدل سقفی در ظرفيت هوادهی 300 الی 1200 CFM در دو مدل پلنيوم و بدون پلنيوم در ابعاد بسيار مناسب و ارتفاع کم جهت نصب در سقف کاذب توليد ميشود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد عامل فروش ebmpapst لطفا به بازدید از وب سایت ما.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *