لیبل گلاسه تهرانسر

لیبل‌های لایه‌برداری آسان لیبل گلاسه محصولی کاملاً اختصاصی هستند که دارای یک فاکتور آزادسازی تخصصی هستند که کاملاً عاری از هرگونه خونریزی چسب یا باقی‌مانده چسب است. اگرچه این گزینه گران‌تری است، اما افزایش مشتریان ما به این معناست که اخیراً توانسته‌ایم قیمت این برچسب‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

 

برچسب های چسبنده یا استاتیک چسبنده – یک محصول کمی غیر معمول تر است که هیچ گونه چسبی ندارد. آنها به روشی مشابه پلی استر شفاف با برچسب چسبنده که رانندگان به عنوان دارندگان دیسک مالیات خودرو استفاده می کردند، کار می کنند. به جای استفاده از چسب، برچسب‌های چسبنده استاتیک به الکتریسیته ساکن تکیه می‌کنند تا خود را در جای خود نگه دارند و در واقع به طور موثر در جای خود باقی می‌مانند! آنها به ویژه در بین بینایی کاران که از آنها برای برچسب زدن کالاهای خود با قیمت و اطلاعات خرده فروشی استفاده می کنند، محبوب هستند.

 

برچسب‌های چسبنده استاتیک ما در همه شکل‌ها و اندازه‌ها موجود هستند و ما می‌توانیم آن‌ها را خالی عرضه کنیم تا بتوانید خودتان روی آنها چاپ کنید – یا ما می‌توانیم آنها را برای شما چاپ کنیم. آنها در انتخابی از مواد سفید یا شفاف موجود هستند. بر خلاف سایر برچسب‌های ما، برچسب‌های چسبنده استاتیک کاملاً قابل استفاده مجدد هستند و می‌توانید تعداد نامحدودی آنها را بردارید و دوباره استفاده کنید. برچسب‌های محبوب شیشه‌ای چاپی که مستقیماً از انبار موجود هستند عبارتند از برچسب‌های Handle With Care، برچسب‌های شکننده و برچسب‌های تایید شده CE.

 

Mercury Labels در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان پیشرو در بریتانیا برای لیبل های لایه برداری آسان شیشه است و ما تیم کاملی از متخصصان در این زمینه داریم که در صورت نیاز به هرگونه کمکی در هنگام انتخاب و سفارش از این خط محصول خاص، همیشه در دسترس هستند.

خواندن
بانیان گرانی ها و عوامل آنها را کنار بگذارید
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *