معرفی برش لیزر آهن و موارد مورد اهمیت در آن مجموعه شیت لیزر

معرفی برش لیزر آهن و موردها گزینه دارای در ادامه آن – تیم شیت لیزر
برش لیزر آهن, سرویس ها برش لیزری ورق آهن, لیزر آهن, برش لیزر ورق آهن, برش آهن با لیزر, برش ورق آهن با لیزر

از دیگر تفاوت های برش پلاسما و برش لیزری، انحصار ضخامت و کالا است. در ادامه عاقبت در ادامه به کارگیری از گاز های فعال، به اقتدار اندک تری از لیزر نیاز خواهد بود.

خدمات برش لیزری ورق آهن

از کاربردهای لیزر در ادامه همین زمینه برشکاری و جوشکاری لیزری ست که در ادامه ادامه همین نوشته به طور مختصر در ادامه خصوص آن توضیحاتی ارائه خواهد شد.

برش آهن با لیزر

یکی از دیگر از مزایای برش لیزر فلزات آهن و استنلس استیل عدم تغییر و تحول صورت فیزیکی یا این که به عبارتی اصطلاحا تاب برداشتن قطعه می باشد چون ناحیهی متاثر از لیزر زیاد نخ نما است.  Th is c᠎on te nt was written  wi​th G SA᠎ C᠎ontent Generator ᠎DE​MO .

برش لیزر آهن

در ادامه سرویس ها برش لیزر می اقتدار به جهت برش آهن با لیزر تا ضخامت 20 میلیمتر و به جهت استنلس استیل و آلومینیوم AL تا ضخامت 12 میلیمتر را برش اعطا کرد در ادامه حالیکه در ادامه برش پلاسما بهصورت تقریبی تا 2.5 برابر همین ضخامت مشکلی وجود ندارد.

برش لیزر ورق آهن

به جهت برش همین ورق ها اقتدار دستگاه می بایست حدود ۳ کیلو وات باشد. به وسیله ی کامپیوتر می اقتدار فرآیند برش را با اعتنا در دست گرفتن کرد.

اعتنا و خطای زیاد اندک از مهمترین عوارض فراگیری برش لیزری و سرویس ها برش لیزری فلزات و کامپوزیتها میباشد. برش ورق سیاه (آهنsteel) و استنلس استیل stainless steel با لیزر در ادامه مقایسه با برش پلاسما درای اعتنا زیاد بالایی هست به نوع ای که همین میزان مرغوب بودن مرحله با دیده غیر مسلح هم قابل بازدید است.

خواندن
اعتراضات در بغداد در مخالفت با نامزدی هوشیار زیباری برای ریاست جمهوری عراق
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انرژی مصرفی در ادامه لیزر کاهش میباشد، در ادامه عاقبت تنش پسماند حرارتی در ادامه رویه برش ورق آهن و برش ورق استیل با لیزر زیاد اندک هست و این مسله در ادامه طراحی قطعات حس حایز دارای است.

برش ورق آهن با لیزر

راحتی، میزان مرغوب بودن بالای سطوح، عدم تمرکز تنش، کمبود پلیسه، شتاب دوچندان و نداشتن انحصار در ادامه صورت برش از مزایای حیاتی برش لیزر آهن و برش لیزر استیل می باشد.

A᠎rt᠎icle was created with the help ​of GSA Co᠎ntent ᠎Ge nerato​r DE MO!

چون اشعه لیزر بهطور یکنواخت و دایم در ادامه ارتفاع مسیر برش حرکت دیتا می شود و تغییرات زیاد ناچیزی در ادامه ارتفاع برش لیزری دارد.

نور لیزر پرتویی از نور با شدت بالا هست که با یک ارتفاع موج یا این که رنگ واحد فعالیت می کند.

برای افرادی که هر نوع نگرانی در ادامه گزینه دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در ادامه گزینه چگونگی به کارگیری از خدمات برش لیزری ورق آهن ، شما ممکن است می توانید با ما‌درها در ادامه برگه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *