رحماندوست: در عدالت اجتماعی با نقطه مطلوب فاصله داریم که باید در گام دوم انقلاب به آن توجه شود

[ad_1]

مجتبی رحماندوست با بیان اینکه استقلال ایران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، گفت: متاسفانه هنوز در بحث تحقق عدالت اجتماعی و فقرزدایی با نقطه مطلوب فاصله داریم که باید مورد توجه قرار گیرد. گام دوم انقلاب اسلامی».

به گزارش آیزن، مجتبی رحماندوست، استاد دانشگاه تهران در نشست «بازتاب انقلاب اسلامی ایران در آثار اندیشه جهانی» که به همت جهاد دانشگاهی و انجمن مطالعات جهان ایران در دانشکده علوم انسانی برگزار شد، شرکت کرد. حقوق و علوم سیاسی، دانشگاه تهران. وی در بخشی از سخنان خود با بیان تاثیر انقلاب اسلامی در شکل گیری تشکل ها و حرکت های منطقه ای گفت: انقلاب اسلامی توانست در کنار دو بلوکی که در عرصه جهانی فعالیت کردند و اکنون شاهد آن هستند، بلوک سومی ایجاد کند. تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه از جمله سوریه ما لبنان، عراق و غیره.

وی استقلال کشور را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: البته در بحث تحقق عدالت اجتماعی و فقرزدایی با نقطه مطلوب فاصله داریم. این موضوع باید در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد». مشکلات را تشخیص دهید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شاید در طول سال ها به دلیل برخی مشکلات سرمایه اجتماعی و نگاه مردم به انقلاب کمی ضعیف شده است، نخبگان کشور باید به این موضوع توجه کنند اما عمق عبادت در میان قوم ما همچنان گستاخانه است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *