۲۲۶ پروژه شهرستان ری همزمان با ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسید

[ad_1]

226 پروژه شهر ری با وام بیش از 7 هزار میلیارد تومان همزمان با دهه فجر با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح دهه فجر در شهر ری در جمع خبرنگاران گفت: عملکرد ما عملکرد نظام است. دولت های مختلف می آیند و می روند و مردم ما را به عنوان نمایندگان نظام قضاوت می کنند. البته در طول 43 سال گذشته کارهای زیادی در زمینه های مختلف انجام شده و شاهد تغییرات چشمگیری بوده ایم.

وی افزود: بخش خصوصی و مردم پای کار آمدند و اقدامات موثر زیادی انجام شد. در دهه فجر امسال بیش از یک هزار و 190 پروژه در استان تهران آماده بهره برداری بود که مشارکت ری مشهود است. بی شک ما مدیون مردم ری دوچندان هستیم چرا که در ری افرادی متدین هستند که علاقه خاصی به جمهوری اسلامی کنونی ایران دارند.

وی ادامه داد: در شهرستان ری 226 پروژه با وام بیش از 7 میلیارد تومان آماده بهره برداری است که از این تعداد 117 طرح با وام 6 میلیارد تومانی پروژه های اقتصادی بوده و با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است. و 108 پروژه در این بخش کار ساختمانی تکمیل شده است.

وی تاکید کرد: خود را موظف می‌دانیم که به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم. البته تا به امروز گره های زیادی باز شده است اما مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شهر ری بیشترین سهم را در پروژه های دهه فجر امسال در استان تهران به خود اختصاص داده است، افزود: امروز (یکشنبه) در شهر ری به صورت نمادین به بهره برداری رسید. تعداد پروژه ها، در حالی که چندین پروژه در یک زمان به بهره برداری رسید، زمین های بازی ورزشی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی اجتماعی، پزشکی و غیره.

خواندن
تدوین برنامه عمل داخلی ۱۰ ساله برای مدیریت و کنترل گرد و غبار
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

استاندار تهران در پاسخ به سوالی درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در استانداری تهران گفت: هیچ پروژه ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی شده در استان نداریم و همه اینها در مناطقی اتفاق می افتد که دستگاه های اجرایی و اجرایی حضور دارند. نظارت و کنترل و به ضعف برخی دستگاه ها در این زمینه اشاره شد و در جلسه ای که با شهرداران استان تهران داشتیم عنوان شد که برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت تلاش کنند.

منصوری تاکید کرد: به مسئولان مربوطه اطلاع داده شده است که شاخص ارزیابی دستگاه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در نظر گرفته شده است و ما مصمم هستیم و بر این امر نظارت داریم.

حسین توکلی، فرماندار ری در گفت وگو با ایسنا، گفت: وی در تشریح پروژه هایی که امروز در شهرستان با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید، گفت: 3227 نفر در این شهرستان به بهره برداری می رسند.

وی افزود: امروز 129 پروژه اقتصادی و 97 پروژه عمرانی در شهرستان ری افتتاح شده است که از این تعداد 108 طرح توسط دستگاه های اجرایی و 118 طرح نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است که سهم مستقیم آن از این تعداد است. و اشتغال غیر مستقیم 3227 نفر است.

فرماندار شهرستان رئا با بیان اینکه عملیات اجرایی 42 شیء در ایام الله دهه فجر 1400 آغاز شد، گفت: مجموع وام هزینه شده برای پروژه های اقتصادی بالغ بر 6 میلیارد و 329 میلیون و برای پروژه های عمرانی 888 میلیارد و در مجموع بوده است. 7.218 میلیارد تومان.

خواندن
تزریق بیش از ۳۱۲ هزار دز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *