ایران در مقتدرترین شرایط خود قرار دارد/ امروز در وین، دولت‌های غربی با یک آزمون روبه‌رو هستند

[ad_1]

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در بیانیه ای به مناسبت چهل و سومین دهه دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: اکنون که 43 سال از انقلاب اسلامی می گذرد باید بر همگان روشن شود که راه فشار و ارعاب مردم شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه ای که نماینده وزارت امور خارجه در ابتدای نشست خبری امروز به مناسبت چهل و سومین دهه فجر، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرائت کرد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ایران در دهه فجر امسال بار دیگر یک پیروزی انقلابی را جشن می گیرند که در واقع پیروزی ایمان و خوداتکایی ملت بر یک رژیم استبدادی مورد حمایت همه جانبه قدرت های خارجی بود. انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) ثمره نهضتی بود که چندین دهه پیش برای دستیابی به حق تعیین سرنوشت، استقلال در تصمیم گیری های داخلی و خارجی و ایجاد یک نظام حکومتی مدرن بر اساس آن شکل گرفت. ارزش های ملی و مذهبی

در روزگاری که جهان درگیر جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت و ایدئولوژی های آنها بود، انقلاب اسلامی ما به عنوان راه سوم و الگوی جدید حکومت داری ظهور کرد و با ترکیبی مؤثر و ظریف، نمونه ای از مردم سالاری دینی را پدید آورد. هویت ایرانی و ارزشهای اسلامی انقلاب ملت ایران در صحنه بین المللی ندای عقلانیت، استقلال و نفی دخالت و سلطه بیگانگان بود. جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزش‌های دینی خود از همان ابتدا از مظلومان جهان چه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و چه تحت رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی حمایت کرده است.

خواندن
جمعیت الوفاق بحرین ۱۴ فوریه کنفرانسی در بیروت برگزار می‌کند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به برکت این ارزش‌ها و به برکت ایمان و مقاومت ملت ایران، امروز می‌بینیم که جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد خود قرار گرفته و به بازیگری نامرئی و لنگر در ایجاد ثبات در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است. در جهت خیر و ثبات معتبر است.

روشن است که ملت بزرگ و سرافراز ایران برای رسیدن به این مهم راه درازی را پیموده اند. قدرت های خارجی که از پذیرش و کنار آمدن با واقعیت های ایران سر باز زدند، موانع و مشکلات زیادی را در این مسیر برای مردم ایران ایجاد کرده اند. از هشت سال جنگ اجباری تا توطئه ها و کمپین های مداوم تروریسم اقتصادی، خرابکاری و جنگ روانی. کسانی که با استقلال و عظمت ملت ایران مخالفت کردند، برای شکست نهضت مردمی ما هر کاری از دستشان بر می آمد انجام داده اند. اما اراده و مقاومت مردم ما بزرگتر و قوی تر از نقشه ها و توطئه های آنها بوده و هست. امروزه با وجود همه سختی ها و مشکلاتی که در این سال ها با آن مواجه بوده ایم، همچنان حمایت های مردمی بزرگترین سرمایه و منبع قوت جمهوری اسلامی ایران است.

اکنون که 43 سال از انقلاب اسلامی می گذرد، باید بر همگان روشن شود که راه فشار و ارعاب مردم شکست خورده است. البته جای بسی تاسف است که برخی از دولت های غربی به ویژه آمریکا همچنان بر ادامه سیاست های شکست خورده قبلی خود علیه مردم ایران اصرار دارند. امروز در وین این ایالت ها آزمایش خواهند شد. تکرار سیاست های گذشته به همین نتیجه منجر می شود اما قطعا در صورت اتخاذ رویکرد جدید فرصت های جدیدی ایجاد خواهد شد.

خواندن
مسجدی که ۲۴ شهید را تقدیم انقلاب کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به هر حال انقلاب ملت ایران به راه شکوهمند خود ادامه خواهد داد و موانع و سنگسار خارجی نمی تواند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *