بازدید مستمر استاندار تهران از روند تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار

[ad_1]

استاندار تهران گفت: قولی که به مردم محترم شهریار در خصوص افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) می دهم این است که شخصا و پیوسته در تکمیل ساخت این بیمارستان حضور داشته باشم.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار، اظهار کرد: عملیات ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار از سه دهه پیش توسط بخش خصوصی و خیرین سلامت آغاز شد و در مقطعی نیز ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار آغاز شد. این تسهیلات در اختیار دولت قرار گرفت و مشخص شد که علیرغم اقدامات خوب گذشته، متأسفانه تاکنون روند پیشرفت کند بوده است.

وی ادامه داد: تا دو هفته پیش این پروژه دارای مشکل قانونی بود و پس از جلسه ای که هفته گذشته با بیست نفر از اعضای تاثیرگذار و مسئول پروژه داشتیم، مشکل قانونی با تصمیم دولت و ریسک پذیری استاندار به وجود آمد. تهران معتقد است که حقوق بیت المال حذف شده و پروژه دوباره در حال تکمیل است.

استاندار تهران تاکید کرد: معتقدم نباید به مردم قول بدهیم که نمی توانیم آن را اجرایی کنیم، بنابراین در مورد زمان دقیق افتتاح این پروژه اظهار نظر نمی کنم بلکه شخصا مجدانه و مستمر از این پروژه بازدید خواهم کرد. روند تکمیل این پروژه و هر جا که لازم باشد من شخصا در مشکل هستم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
مزایای استفاده از آنتیویروس چیست؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *