جنتی: مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

[ad_1]

دبیر شورای نگهبان گفت: فشار اقتصادی بر قشر ضعیف جامعه یکی از معضلاتی است که باید سریعا به آن رسیدگی شود، اما حقیقت این است که مردم با روحیه انقلابی و پاسدار ارزش ها در صحنه هستند. انقلاب.”

به گزارش ایسنا و به نقل از شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز این شورا با تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام هادی (ع) و امام جواد (ع) گفت: و همچنین به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تبیین اهمیت این ایام پرداخته شده است.

جنتی با بیان ولادت جواد الائمه(ع) یادآور شد: مناظرات علمی امام جواد(ع) با علمای مذاهب اسلامی در مورد مسائل کلامی و پاسخ به سوالات فقهی از جمله قطع عضو دزد و احکام. حج از مناظرات معروف ائمه است.

وی تصریح کرد: امام جواد (ع) که کوچکترین امام شیعیان است، با شایستگی علمی گسترده خود در عرصه علوم اسلامی و پاسخ های دقیقی که در پرتو علم امامت در مناقشات و مجادلات علمی ارائه کرده است. او را از صحبت در مورد امامت باز داشت.

جنتی به عنوان یکی از ثمرات مهم زندگی امام جواد(ع) تلاش برای ارائه شخصیت والای حضرت فاطمه(س) عنوان و بیان کرد: این زیارت حضرت صدیق عطار است که با عبارت این یکی از مفاهیم طولانی و ما را با شخصیت حضرت فاطمه (س) از امام جواد (ع) آشنا می کند.

وی ادامه داد: امام جواد(ع) به عنوان ولی امر وحی از تفسیرهای نابجا و غیرمنطقی آیات قرآن جلوگیری می کرد و علما و علما را به فهم صحیح آیات هدایت می کرد.

خواندن
بسته شدن مدارس جنوب هند به دلیل تظاهرات علیه منع حجاب
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

جنتی با بیان اینکه بررسی دوران امامت امام جواد(ع) نقش مهم اموال را در اداره جامعه نشان می دهد، گفت: آنها به حقیقت اعتقاد نداشتند.

وی افزود: جود و کرم سفارش امام رضا(ع) به فرزندشان امام جواد(ع) و این صفت از صفات معروف ایشان است و امیدواریم دست ما را به لطف و کرم بگیرد و مردم ایران مثل همیشه از جود خوششون میاد.

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح اهمیت این ایام گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس جمهوری اسلامی ایران، ما پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود، گفت: هر چند دشمنان در تلاش هستند تا از نفوذ انقلاب اسلامی ایران بر جهان جلوگیری کنند، اما از مهمترین نشانه های پیامدهای این انقلاب، دشمنی روزافزون سلطه جهانی با ایران اسلامی است.

جنتی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی باید دائماً تبیین شود و حامیان انقلاب با نگاه جهادی وارد این عرصه شوند و از همه توان خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند. این منطقه. تاریخ جهاد برنامه ای جدی دارد و می کوشد جای دوست و دشمن را در ذهن جوانان تغییر دهد و مسیر تاریخ را برعکس کند.

دبیر هیأت امنا با گلایه از اینکه جوانان به دلیل کمبودها شناخت درست و کاملی از اوضاع کشور قبل از انقلاب نداشتند، خاطرنشان کرد: جوان سازی برای زندگی انقلابی.

وی افزود: اگرچه گاهی به دلایلی سرعت کشور برای مقاصدی کاهش یافته است، اما با رهنمودهای الهی امام خمینی (ره) و جانشین شایسته ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) این حرکت رو به جلو هرگز متوقف نشده است. امید به تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی همین است.

خواندن
مزایای خرید مبلمان دست دوم از سمساری ها
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: فشار اقتصادی بر قشر ضعیف جامعه یکی از معضلاتی است که باید سریعا به آن رسیدگی شود اما حقیقت این است که مردم با روحیه انقلابی به صحنه می آیند و ارزش ها را پاس می دارند. انقلاب.”

جنتی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: الحمدلله مردم در مراسم تشییع مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی به خوبی حضور یافتند و پیکرهای آنان در بهترین نقطه دنیا به خاک سپرده شد. . از خداوند می خواهیم که درجات آنها را بالا ببرد».

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *