“روسیه بزرگترین دشمن آمریکا نیست!”

[ad_1]

مایکل ریگان، پسر رونالد ریگان، چهلمین رئیس جمهور آمریکا در تحلیلی در نیوجرسی هرالد از سیاست خارجی آمریکا انتقاد کرد و گفت که روسیه نه تنها برای آمریکا، بلکه برای اوکراین نیز تهدیدی نیست.

به گزارش ایسنا، پسر ریگان نوشت: همه نگاه ها به روسیه است تا ببینند پوتین چه فکری می کند.
ما شهروندان عادی نمی دانیم که آیا پوتین (رئیس جمهور روسیه) با 127000 سربازی که در مرز جمع آوری کرده است واقعا به اوکراین حمله خواهد کرد یا خیر.

اما دولت جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) که از مکتب سیاست خارجی نویل چمبرلین پیروی می کند نیز نمی داند پوتین به چه فکر می کند!
فرستادن 3000 سرباز به اروپای شرقی برای جنگ با روسیه نیست. بلکه پوتین باید بداند که ایالات متحده در تعهد خود به بخشی از اوکراین که روسیه هنوز آن را اشغال نکرده است، جدی است.

بایدن می گوید در مورد روسیه جدی است.

اما اگر یک رهبر واقعی، باهوش و شجاع داشتیم، به پوتین می‌گفتیم که اگر در 72 ساعت آینده نیروهایش را از مرز اوکراین خارج نکند، او را ورشکست خواهیم کرد – همانطور که در دهه 1980 انجام دادیم.

ما خط لوله حیاتی گاز نورداستریم از روسیه به آلمان را تعطیل می کنیم، خط لوله گاز کیستون خود را باز می کنیم، تجهیزات تولید گاز خود را فعال می کنیم، و ایالات متحده و جهان را به سمت انرژی ارزان فرو می بریم.

با اجازه دادن به بایدن برای ادامه ساخت خط لوله گاز پوتوک 2، او باید در را به روی پوتین باز کند تا خط لوله را دوباره باز کند و به الکساندریا اوکاسیو کورتس (دموکرات) و سایر مترقیان بگوید که به نیروگاه ها بروند.
بسیاری از دموکرات ها، کارشناسان لیبرال و مقامات سابق قبرس که هنوز معتقدند پوتین نتایج انتخابات 2016 را از ترامپ دزدیده است، معتقدند که روسیه همچنان یک تهدید نظامی برای ایالات متحده است.

خواندن
برنامه‌ریزی برای مذاکرات تجاری کشورهای اوراسیا و ایران در آینده نزدیک
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

اما روسیه، با وجود زرادخانه هسته ای کهنه اش، دیگر یک ابرقدرت نیست، بلکه کشوری فقیر و فقیر با تولید ناخالص ملی کمتر از کانادا است. روسیه چیزی جز نفت، گاز طبیعی و احتمالا خاویار به غرب ندارد.

روسیه نه روبلی دارد و نه طلایی که در یک جنگ بزرگ یا حتی کوچک خرج کند. اما او چین را دارد.

برخلاف چین، دست روسیه در جیب هر آمریکایی نیست. منظور من فقط شرکای تجاری چین، پیامبران حاکم یا خانواده بایدن نیست.

اگر از زمانی که پدرم (رونالد ریگان، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه) واشنگتن را ترک کرد، به جزیره ای بیابانی در اقیانوس آرام نرفته اید، می دانید که اقتصاد ما کاملاً و به طور خطرناکی به چین و کارخانه های آن وابسته است.

صادرات ابزار و لوازم جانبی آیفون، نایک و بلک اند دکر از چین را فراموش نکنید. فکر می‌کنید همان کیت‌های آزمایش خانگی ویروس کرونا که بایدن قول داده بود شما را به خانه بفرستد، کجا ساخته شده‌اند؟

البته خطرناک ترین محصولی که چین به ما – و بقیه جهان – صادر کرده است، کووید-19 بوده است. این واقعیت به قدری عجیب است که حتی فیلمنامه نویسان هالیوود نوشتن چیزی شبیه این را سخت می دانند: چین یک ویروس کشنده به ما داد که حدود یک میلیون آمریکایی را کشت، و اکنون کشتی کیت های آزمایش خود را به ما می فروشد تا ببیند آیا ما آلوده شده ایم یا خیر. یا نه!

در همین حال، چین کمونیستی بود که در آسیا و سراسر جهان ظهور کرد و نفوذ آن در 25 سال گذشته رو به افزایش بوده است. نه روسیه

خواندن
چگونه پیدا کردن درست ورق گالوانیزه ذوزنقه {برای شما در شما در مورد شما به محصول(سرویس) {خاص خاص} شما.
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

چین و دیکتاتورهای آن هنگ کنگ را تصرف کرده و بسیاری از آزادی مردم آن را گرفته اند.

آنها قبلاً به تبت حمله کرده بودند و آن را “آزادی صلح آمیز تبت” نامیدند.

آنها همچنین جزایر مصنوعی در دریای چین جنوبی برای مقاصد نظامی ساخته اند و اخیراً با هواپیماهای جنگنده خود بر فراز جزیره آزاد تایوان پرواز کردند.

چین هیچ بهایی برای “شیطان” خود چه در داخل و چه در خارج از مرزهای خود پرداخت – حتی برای کشتن 12 میلیون عضو اقلیت های مذهبی و قرار دادن چندین میلیون نفر در اردوگاه های کار اجباری.

چین کشوری است که دنیا باید از آن بترسد، اما ما از روسیه می ترسیم؟ این، مانند بسیاری از “تفکر سیاست خارجی بایدن”، بی معنی است.

پس رفقا! نگران شروع جنگ جهانی سوم توسط روسیه نباشید. چون دهه ها پیش نه بین ما و روسیه، بلکه بین آمریکا و چین شروع شد و باید بگویم که ما در حال شکست هستیم.»
انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *