هر کسی به انقلاب اسلامی و ظهور معتقد است حتما به نابودی و محو رژیم صهیونیستی نیز می‌اندیشد

[ad_1]

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس تصریح کرد: استرداد انقلاب اسلامی به این معناست که تفکر انقلاب اسلامی در صحنه و در کشورهای مختلف باشد و شناسایی ملت ها بر اساس تفکر باشد. انقلاب اسلامی

به گزارش ایسنا، حجت السلام و المسلمین فلاحی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس روز چهارشنبه در نشست تخصصی رسانه ای ویژه انقلاب اسلامی و تشکیل یک مجلس شورای اسلامی دستور نوین منطقه ای انجمن دفاع فلسطین که در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ماهیت جهانی دارد و محدود به یک کشور نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و تفکر آن مرزها را جابجا کرد و ملت ها متوجه شدند که با انقلاب اسلامی و آزادی اندیشی می توانند زندگی شایسته ای داشته باشند، گفت: روی صحنه بیایید و ملت ها را بر اساس اندیشه های انقلاب اسلامی تعریف کنید. .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر جریانات و جنبش های مختلف منطقه تاثیر گذاشته است، تصریح کرد: یکی از مکان هایی که از انقلاب اسلامی الهام گرفته شده، ملت فلسطین بود، ملتی که سال ها در اشغال رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه نهضت آزادی خواهی مردم فلسطین در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی الهام گرفته از اندیشه های این انقلاب و آرمان های آن بود، ادامه داد: وی گفت: در واقع انقلاب اسلامی نقش مهمی در گسترش گروه های مقاومت داشت. و روحیه جهادی در منطقه. در همان روزهای اول انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران سفارت رژیم صهیونیستی در تهران را بست و سفارت فلسطین را باز کرد و تعدادی دیگر از کشورها نیز با الهام از این حرکت انقلاب اسلامی، آن را به اجرا گذاشتند. . امروزه بسیاری از ملت ها و حتی دولت ها مخالف رژیم صهیونیستی هستند.

خواندن
چه اشکالی دارد به جای دلار، مجسمه تناولی را بخرند؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس فراکسیون حامیان مقاومت و آزادی قدس قدس با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی نابودی و ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی بود، افزود: نمی توان به مهدویت و ظهور رجزخوانی کرد اما به فکر نیفتاد. زیرا وی نابودی رژیم صهیونیستی را یکی از پیش شرط های اجرای این موضوع می داند.

این معاونت در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: مقاومت و مقاومت بر اساس اندیشه های انقلاب اسلامی ریشه عمیقی در جان ملت ها دارد و دشمنان نمی توانند با سرکوب ملت ها حرکت ایجاد شده در این منطقه را در منطقه از بین ببرند. : امروز مردم فلسطین در سرزمین خود علیه رژیم صهیونیستی سلاح تولید می کنند و با تجاوزات این رژیم مخالفت می کنند. امروز این رژیم نمی تواند مثل سابق توسعه طلبی کند و مسئولان رژیم صهیونیستی به دلیل جنبش مقاومت و مقاومت مردم فلسطین آسایش خود را از دست داده اند، چرا که برخی مجبور به برگزاری تجمعات خود در پناهگاه ها هستند و اینها همه هشدار است. به کسانی که این رژیم را همراهی و ادامه می دهند.

فلاحی با اشاره به برخی تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران و جنبش مقاومت، گفت: این رژیم و مسئولانی که هر از چند گاهی دهان باز می کنند بدانند که جنبش مقاومت و کشورهای حامی مقاومت منتظر بهانه هستند. برای حذف این رژیم از صحنه.” مردمان منطقه را برای همیشه از این غده سرطانی حذف و نجات دهید.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *