آخرین وضعیت گودهای پرخطر برج میلاد،بابک زنجانی و دریا

[ad_1]

شهردار منطقه 2 آخرین وضعیت چاه های معروف به بابک زنجانی، برج میلاد و دریا را تشریح کرد.

مهدی صالحی در گفت وگو با ایسنا، وی در خصوص وضعیت معادن معادن منطقه 2 با بیان اینکه حدود 20 معدن در منطقه 2 وجود دارد که بررسی های انجام شده نشان می دهد 5 معدن از این معادن پرخطر هستند، گفت: اقدامات مختلفی برای تامین ایمنی سنگ های بالا اندیشیده شد. معادن منطقه در معرض خطر بودند، بنابراین «دریا» که سال‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود و به مرحله افزایش خطر رسیده بود، متعاقباً ساماندهی شد و اکنون تثبیت در حال انجام است و آخرین گزارش از پایداری نسبی معدن حکایت دارد.

وی از پرکردن دو حلقه چاه از جمله چاه متروکه مرزداران خبر داد که این مهم رخ داده و سقف آن تخریب شده و دیگر گودال خطرناکی محسوب نمی شود.

صالحی همچنین درباره وضعیت معدن موسوم به بابک زنجانی بیان کرد: معدن ایران زمین موسوم به معدن بابک زنجانی هم اکنون طبق اسناد و مدارک ما به وزارت نفت واگذار شده و اخطارهایی نیز دریافت کرده ایم. در مورد کار تصمیم بگیرید. بیایید عمل کنیم. اما نکته قابل توجه این است که تاکنون گزارش فنی مبنی بر خطرناک بودن گود نداشته ایم. معدن متروکه یعنی هیچ کار ساختمانی در آن نیست و باید تکلیف مشخص شود.

خوب «ایران زمین» صاحب خاصی دارد

وی ادامه داد: معدن ایران زمین مالک مشخصی دارد و این وزارتخانه باید برای تکمیل ساخت معدن گام بردارد.

«برج میلاد» به شهرداری تهران تحویل داده شد

این سوراخ به اندازه گذشته خطرناک نیست

خواندن
چرا «رکنا»توقیف شد؟ - ایسنا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

صالحی در خصوص وضعیت معدن برج میلاد با بیان اینکه خوشبختانه این گودال به شهرداری تهران واگذار شده و اکنون مسئول مشخصی دارد، افزود: این گودال در دستور کار رفع خطر است و شرکت ها در حال رفع خطر هستند. از سوراخ.” تثبیت دیوارها آغاز شده و این گودال دائماً تحت نظر است و می توان گفت که این گودال مانند گذشته خطرناک نیست.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *