دستورات ویژه القاصی برای پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی

[ad_1]

رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در مرکز روابط عمومی قوه قضائیه ضمن استعلام نگرانی تعدادی از مددجویان دستورات لازم برای رسیدگی و رفع آنها را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، القاصی با حضور در مرکز روابط عمومی دادگستری، در جریان مشکلات تعدادی از مراجعین قرار گرفت و دستورات لازم را برای بررسی و رفع آنها داد.

در این بازدید رئیس دیوان عالی استان تهران طی گفتگوی شخصی با بازدیدکنندگان از نزدیک با پرونده و جزئیات پرونده تعدادی از مراجعین آشنا شد.

در بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از مرکز روابط عمومی دادگستری، مظنونان و مالباختگان برخی پرونده های پرمخاطب مانند تعاونی مسکن ژاندارمری، موسسه کاسپین و شرکت ایرانی مفتاح رهنورد نیز حضور داشتند. فایل ها.

القاصی با اشاره به پرونده یک تعاونی مسکن در شهرستان ژاندارمری گفت: این پرونده روال خاصی دارد که ادامه آن منوط به جلسات کارشناسی در اراضی مربوطه است تا حقوق افراد در این مورد احقاق شود. نقض نمی شوند.”

وی با تاکید بر اینکه در این پرونده قوه قضاییه به دنبال احقاق حقوق مردم است، افزود: پس از شنیدن صحبت های دو نماینده از شکات این پرونده دستورات ویژه ای در این مورد صادر شد.

رئیس قاضی تهران درباره پرونده مالباختگان مؤسسه فرشتگان (کاسپین) و شرکت ایرانی مفتاح رهنورد که در این بازدید درخواست هایی داشتند، گفت: حقوق مالباختگان و رد مال صادر شد.

وی افزود: همچنین برای وصول مطالبات این افراد به قضات مربوطه دستور داده شد تا نسبت به رعایت حقوق شکات در رابطه با توقیف اموال و مزایده اموال اقدام کنند.

خواندن
راهپیمایی۲۲ بهمن در شهرهای قرمز خودرویی برگزار می شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس قاضی تهران در ارتباط با پرونده مالباختگان موسسه فرشتگان در گفت و گوی تلفنی با معاون بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران آخرین وضعیت پرونده را پیگیری و بر تسریع در رسیدگی تاکید کرد. تحقیقات.

در این بازدید، شکات پرونده رانندگان کامیون اسلامشهر و تعاونی افسران دادگستری شهرستان شهریار نیز درخواست های خود را مطرح کردند و القاصی دستورات مقتضی را در خصوص این موارد صادر کرد.

پس از این بازدید تعدادی دیگر از مددجویان با رئیس کل دادگستری تهران دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

القاصی با اشاره به درخواست های این بازدیدکنندگان گفت: در جلسه علنی امروز سایر پرونده ها با ماهیت قضایی و کیفری مورد بررسی قرار گرفت که طی آن از سران حوزه های قضایی مربوطه خواسته شد تا با طی مراحل ویژه با سرعت بیشتری وارد عمل شوند.

القاصی با اشاره به درخواست متهمان برای رفع اطاله دادرسی خاطرنشان کرد: در این راستا دستورات لازم برای تسریع در رسیدگی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: برخی از مددجویان در صنایع و حوزه های مختلف پرونده های متعددی داشتند که دستور ادغام و رسیدگی همزمان به آنها صادر شد.

وی افزود: برخی از مددجویان نیز با اعتراض به احکام قطعی خواستار اعمال ماده 477 شدند و با این استدلال که طبق مستندات، احکام صادره برای آنها غیرقانونی است و دستور ویژه در این موارد صادر شد.

القاصی با تقدیر از اقدامات مرکز روابط عمومی دادگستری گفت: این جلسات به نوعی ساختمان فرهنگی است که ارتباط مسئولان با مردم را تسهیل می کند و در صورت تداوم می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

خواندن
نتانیاهو مدعی شد: بنت کلید دولت را به اخوان المسلمین داده است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس قاضی استان تهران تاکید کرد: نتیجه تمامی بررسی ها و دستورات صادره در این جلسه مورد توجه مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است پیش از این جلسه در برنامه هفتگی جلسات مردمی، رئیس قاضی تهران و معاونین و کارشناسان ذیربط مسائل حقوقی و قضایی 170 نفر از افراد انتقال یافته به قوه قضائیه را بررسی کردند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *