تازه‌ترین تصمیم دولت برای شرکت‌های زیارتی

[ad_1]

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: بر اساس مصوبه جدید هیأت وزیران، دفاتر زیارتی و فعالیت‌های مرتبط مشمول تعرفه‌ها، ضوابط و مقررات بند «صنایع» و «قانون توسعه صنعت گردشگری ایران» هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، بر اساس بند 14 پیشنهادی سازمان، آیین نامه اجرایی قانون گردشگری و صنعت جهانگردی مصوب 1370 با موضوع زیر که برای اولین بار به تصویب رسیده است. کمیسیون اقتصادی هیأت وزیران برای تصویب نهایی دولت برای پیشنهاد و تصویب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هیأت وزیران ارسال و در تاریخ 14/12/14 توسط معاون اول رئیس جمهور به اطلاع مراجع ذیربط رسید.

بر اساس این مصوبه، دفاتر زیارتی و فعالیت های مربوط به آن مشمول شرایط مقرر در آیین نامه اجرایی قانون توسعه صنعت گردشگری ایران می باشند.

به منظور تطبیق مفاد اجرایی قانون توسعه صنعت گردشگری ایران با قانون مذکور، هیئت وزیران با الحاق ماده‌ای به آیین‌نامه و اصلاح آن به منظور برخورداری از تسهیلات خدمات زیارتی و فعالیت‌های مرتبط با آن موافقت کرد. این قانون و قوانین آن

بر این اساس، دفاتر خدمات زیارتی و کلیه فعالیت های مرتبط با امور حج و زیارت در زمینه ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات برای برگزاری تورها و سفرهای زیارتی از جمله اعزام ایرانیان به اماکن زیارتی خارج از کشور و همچنین زائران سایر کشورها برای بازدید از اماکن زیارتی ایران نیز مشمول مزایای مقرر در قانون و این قوانین می باشد.

دفاتر و شرکت های زیارتی از این پس در تمامی جهات اعم از سوخت، آب و برق، عوارض، مالیات، وام بانکی و … مشمول تعرفه ها، قوانین و مقررات حوزه صنعت می باشند.

خواندن
نشست سران قوا به میزبانی رییس قوه قضائیه برگزار شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *