ناهماهنگی در بین دستگاه‌های برگزارکننده مسابقه فوتبال در مشهد مشهود است

[ad_1]

رئیس کمیسیون و شوراهای امور داخلی مجلس شورای اسلامی؛ وی تاکید کرد: اتفاقاتی که پیرامون بازی فوتبال ایران و لبنان در مشهد رخ داده، ناشی از سوء مدیریت و ناهماهنگی دستگاه های برگزارکننده است و کمیسیون با تشکیل کمیته و دقت نظر تا زمان نتیجه گیری این موضوع را پیگیری خواهد کرد. توجه. مدارک.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 15 فروردین) کمیسیون کشور و شوراها، اظهار کرد: پس از ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون کشور و شوراها برای بررسی وقایع مشهد در خصوص این بازی، بررسی شد. امروز اولین جلسه این کمیسیون با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط از جمله وزیر ورزش، نماینده وزارت کشور، نیروی انتظامی و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

وی افزود: در جریان بازی فوتبال ایران و لبنان شاهد بودیم که چند زن خریدار بلیت پشت ورزشگاه ماندند و مشکلاتی پیش آمد که رئیس جمهور ابتدا برای بررسی به وزیر کشور مراجعه کرد. رئیس مجلس سپس به کمیسیون داخلی دستور داد که به طور جدی به این موضوع رسیدگی کند. اختلاف دستگاه ها در برگزاری این مسابقه کاملا مشهود است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط خاص مشهد در ایام نوروز، برگزاری این مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) بسیار سخت بود و می توانستند مسابقه را در تهران برگزار کنند. شرایط بهتر.” کنترل. از سوی دیگر، نکته بسیار بارز، ناهماهنگی بین دستگاه ها و عدم تعامل مناسب بین آنهاست. از سوی دیگر می بینیم که هیئت تصمیم گیری که بتواند به عنوان اتاق فکری برای مدیریت منظره عمل کند وجود نداشت که باید دست به دست هم می داد و از حضور پرشور مخاطبان می گذشت.

خواندن
هزینه ثبت نام دوره MBA آنلاین وبسایت آموزش مجازی علم ساز (5)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی افزود: ناهماهنگی داخلی آشکاری وجود دارد و شاهد اتهامات غیرقابل قبولی به یکدیگر هستیم. در این جلسه مقرر شد تا روز پنجشنبه تمامی اسناد، مکاتبات و مصوبات به مجلس ارسال شود تا علت حضور 23 هزار تماشاگر و مغایرت مشخص شود. همچنین کمیته ای برای بررسی مستندات تشکیل می شود و ممکن است بررسی میدانی انجام دهیم. در نهایت گزارش کتبی به هیئت رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که اطلاعات تجمیع نشود، نمی توان مغرضانه بود. اما به زودی این گزارش را به صورت کامل ارائه خواهیم کرد تا مردم بدانند این موضوع حل شده است. ما به دنبال استیضاح وزیر نیستیم، بلکه می خواهیم عوامل را بررسی کنیم. ضعف رهبری کاملا مشهود است و این موضوع نه تنها در مورد وزارت ورزش بلکه در مورد همه مجموعه های سازمانی صدق می کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *