خامه‌یار: معادلات در منطقه کاملا به سود محور مقاومت تغییر کرده است

[ad_1]

وی ادامه داد: در رویدادهای اخیر در منطقه می بینیم که معادلات کاملاً به نفع مقاومت تغییر کرده است. در حوادث اخیر در یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین می بینید که مقاومت در همه عرصه ها حرف اول را می زند. ، – او گفت. در برابر دشمنان.

به گزارش ایسنا، عباس همه یار در نشست تخصصی بررسی آخرین تحولات منطقه غرب آسیا در آستانه روز جهانی قدس که به همت جمعیت حمایت از مردم فلسطین برگزار شد، گفت: خیر. در آن زمان فلسطینی ها تنها راهی که می توانستند مخالفت خود را با رژیم اشغالگر قدس نشان دهند پرتاب سنگ بود و در مقابل بیشترین آسیب را متحمل شدند، زیرا سنگ تنها یک سلاح نمادین بود که خشم فلسطینیان را نشان می داد. در این درگیری ها، نظامیان صهیونیست فلسطینی هایی را که هیچ سلاحی برای دفاع از خود نداشتند، کشتند.

کارشناس مسائل غرب آسیا همچنین گفت: امروز شاهد این هستیم که تمام سنگ های فلسطینی ها تبدیل به موشک شده است و این توانایی مقاومت فلسطین را دقیقا سال گذشته در عملیات سیف القدس مشاهده کردیم. “
حمه یار تصریح کرد: همچنین آنچه امروز در تحرکات فلسطینی ها در سرزمین های 1948 و در مرکز حاکمیت صهیونیستی در تل آویو انجام می شود و باعث عصبانیت سران رژیم صهیونیستی شده است، نتیجه تغییر قواعد بازی است. به نفع مقاومت و قدرت فلسطین».

وی ادامه داد: در سوریه، عراق، یمن و لبنان نیز دیده ایم که چگونه مردم مسلمان توانستند در برابر حملات محور غربی صهیونیستی مقاومت کنند و شکست دهند.

خواندن
وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی گفت: در این رویارویی با رویکرد نظامی، آمریکایی ها شکست خورده اند و در این شکست درس ها و درس های بزرگی از دشمنان گرفته اند. بنابراین معتقدم تغییر قواعد و معادلات در منطقه آغاز شده است و می بینیم که تغییرات از دیگر مراحل نظامی به فازهای دیگر رفته است.

حمه یار همچنین تصریح کرد: بر این اساس دشمنان سعی کردند با ایجاد ناامنی در این کشورها از تحقق معادلات جدید جلوگیری کنند و باز هم در آتش جنگ داخلی در کشورهایی مانند لبنان توطئه ای با هوشمندی و برنامه ریزی موفق تلاش کردند. «محور مقاومت برای رسیدن به شکست خنثی شد. در عراق، یمن، فلسطین، سوریه و لبنان نیز شاهد آن هستیم.

وی گفت: در فلسطین علیرغم روندهای مختلف سیاسی، می بینیم که همه متفق القول هستند که باید با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم که این موضوع در حوادث اخیر در مسجدالاقصی نمود پیدا کرده است.
وی افزود: در واقع علاوه بر شکست دشمنان در جبهه نظامی، شاهد شکست آنها در جبهه های دیگر از جمله سیاسی و اقتصادی نیز بوده ایم.
حمه یار در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در تحولات منطقه می بینیم این است که لبنان به یکی از مراکز اصلی توسعه در منطقه تبدیل شده است. این کشور به دلیل همجواری با رژیم صهیونیستی به خطر بزرگی برای این رژیم تبدیل شده است، زیرا قوانین بازی به نفع محور مقاومت تغییر کرده است. بنابراین، رویدادهای آینده در لبنان، به ویژه پرونده انتخابات، بسیار مهم است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *