ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده شهادت مأمور نیروی انتظامی

[ad_1]

پس از شهادت یک پلیس مظلوم در بیزارد شیراز و دستگیری متهم، رئیس دیوان عالی کشور بر تسریع در روند محاکمه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در پی شهادت علی اکبر رنجبر، افسر نیروی انتظامی در بیدزرد شیراز و دستگیری متهم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در نامه ای به رئیس دیوان عالی کشور. دادگاه عالی. قاضی استان فارس بر فوریت این محاکمه تاکید کرد.

متن نامه رئیس دیوان عالی کشور به رئیس کل دادگستری استان فارس به شرح زیر است:

این حادثه دلخراش و جنایت هولناک که منجر به شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی شد، قلب همه را مجروح کرد و موجب مطالبه عمومی برای مبارزه با متخلفان نظم و امنیت جامعه شد.

لذا با عنایت به تسریع در رسیدگی، دستور می‌دهد پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و صدور کیفرخواست، رسیدگی فوری به دادگاه با رعایت حقوق قانونی اولیای دم و متهم و متهم انجام شود. با رعایت آیین دادرسی کیفری به ویژه مواد 319-341-300 343 – 344 – 348 – 352 – 361 – 374 – 380 – 440 قانون باید اجرا شود و چون در صورت تجدیدنظرخواهی رسیدگی نهایی در دیوان عالی کشور خواهد بود. دادگاه، همکاران محترم، دقت کنند که پس از صدور رأی و تجدیدنظرخواهی، پرونده بدون عیب و نقص باشد. به دیوان عالی کشور ارسال شود تا وقفه ای در رسیدگی به پرونده ایجاد نشود.»

اعداد 14 بهمن امسال شهید رنجبر پلیس وظیفه شناس با شلیک سلاح سرد کشته شد، مهاجم با سلاح سرد به این افسر ضربه زد و از محل متواری شد.

خواندن
تدریس زبان انگلیسی با متفاوت ترین روش ها
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به گفته رئیس قاضی استان فارس، پس از فرار قاتل، تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات سریع پلیس فارس و کمک اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ) محل اختفای متهم در شیراز مشخص شد، قاتل بازداشت شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *