اختیارات بنیاد تعاون زندانیان به معاون اول قوه قضائیه تفویض شد

[ad_1]

معاون اول قوه قضاییه گزارش داد: رئیس قوه قضاییه با اصلاح اساسنامه صندوق تعاون زندانیان، اختیارات صندوق تعاون را به معاون اول قوه قضاییه واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در مراسم تجلیل از اعضای سابق و معارفه اعضای جدید هیات مدیره بنیاد تعاون زندانیان با تبریک فرا رسیدن ایام رجب. و دهه فجر گفت: حدود دو سال به عنوان هیئت مدیره صندوق تعاون زندانیان خدمت کردند و اعضای جدید به جای آنها معرفی شدند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: توجه به وضعیت زندانیان و زندانیان از وظایف اصلی قوه قضائیه است و رئیس قوه قضاییه همواره بر این موضوع تاکید دارد.

وی ادامه داد: بر اساس آموزه های دینی، زندانی باید دوباره اجتماعی شود و به جامعه بازگردد و در عین حال معیشت او و خانواده اش برای نظام اسلامی بسیار مهم است و اقدامات خوبی برای تحقق این امر انجام شده است. . اخذ شده از صندوق تعاون

حجت الاسلام والمسلمین مصدق پس از قدردانی از رئیس سابق قوه قضائیه از اعضای سابق صندوق تعاون زندانیان با بیان اینکه انتظار طرح تحول از هیئت مدیره جدید را دارم، گفت: از شما می خواهم که تدوین کنید. برنامه های تحول خود را در عمل و در اختیار ما قرار دهید.”

وی افزود: هیئت مدیره باید به صورت هفتگی تشکیل جلسه دهد و برای همکاری و همفکری در خدمت شما هستم. ضمناً هنگام برنامه ریزی، هیئت مدیره باید با زندان، رئیس سازمان زندان، مدیر کل زندان ها و مدیر کل ارتباط برقرار کند.

خواندن
رحمانی: آمریکایی‌ها راهی جز لغو یکباره‌ همه‌ تحریم‌ها در تمام سطوح ندارند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

پس از پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری و عضو جدید هیئت مدیره بنیاد تعاون زندانیان با تقدیر از اعضای سابق شورای تعاون گفت: وجود دارد. فاصله های زیاد

وی با بیان اینکه در استان ها چند نقطه ضعف وجود دارد، گفت: عدم تعامل اعضای هیئت مدیره و مدیران استانی یکی از ضعف های موجود است، فرصت های متعددی در استان ها وجود دارد، اما تعامل خوبی بین اعضای صندوق و مدیران استانی وجود ندارد. و تعامل بین اعضا و روسای قوه قضائیه و دادستان ها در مراکز استان ها می تواند پیشرفت کند.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه مراحل باید بالاتر برود، افزود: رئیس قوه قضائیه بحث اشتغال 85 درصدی را مطرح کرد و اکنون اشتغال زندانیان 53 درصد است یعنی هنوز با اصلی فاصله داریم. هدف.”

در ادامه این مراسم غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندانها، تامین و تربیت با بیان اینکه بنیاد تعاون 80 ساله است، گفت:

رئیس سازمان زندان ها ادامه داد: مهمترین وظیفه بنیاد تعاون اشتغال و حرفه آموزی زندانیان است و در راستای تحقق این هدف تعامل سازمان زندان و بنیاد تعاون بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در شرایط فعلی توجه به خانواده زندانیان بسیار مهم است و تمام تلاش خود را می کنیم تا خانواده زندانیان متضرر نشوند و امیدواریم اشتغال مولد و کم تحرک را توسعه دهیم. “

مدیرعامل صندوق تعاون پس از پایان مراسم مختاری با آرزوی موفقیت برای اعضای جدید هیئت مدیره گفت: به طور کلی 20 درصد از بودجه و سود صندوق صرف بهبود مشاغل و 20 درصد نیز برای کمک به خانواده های نیازمند خواهد بود. زندانیان

خواندن
سخنگوی سپاه :لحظه‌ای از کمک به مردم محروم کشور غافل نخواهیم بود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

مختاری با بیان اینکه صندوق از دولت پولی دریافت نمی کند، گفت: همه هزینه ها مربوط به فعالیت ماست و رویکرد ما ارتقای اشتغال است. وی با بیان اینکه به دنبال افزایش تولید کالا در صندوق هستیم، گفت: بر این اساس در چهار حوزه صنایع دستی، پوشاک، مونتاژ و گلخانه برنامه ریزی های خود را انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه فروشگاه های صندوق ساماندهی شده است، گفت: مغازه ها مجاز به فروش بیش از قیمت تمام شده درج شده روی آن نیستند و در حال حاضر 900 فروشگاه در سراسر کشور وجود دارد.

مرتضوی رئیس سابق هیات مدیره صندوق تعاون پس از پایان این مراسم گفت: با سیستم های موجود میزان اشتغال زندانیان افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس سابق هیئت مدیره صندوق تعاون با بیان اینکه بحث پرداخت عادلانه در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر پرداخت ها افزایش یافته است و اگر فردی برای مدت معینی در زندان کار کند. و به طور مستمر ماهانه یک و نیم میلیون تومان دریافت می کند.»

لازم به ذکر است غلامعلی محمدی، حکمت علی مظفری، حبیب الله دهمرده، علی پورگناد، سهراب سلیمانی و خسرو مختاری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق تعاون زندانیان معرفی شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *