تفاوت دو نگاه انقلابی و غیر انقلابی در میان مدیران، در تولیدات صنایع مختلف مشهود است

[ad_1]

ایسنا/ قم سخنران مراسم دهه فجر در قم گفت: امروز تفاوت دیدگاه و عملکرد یک مدیر و مسئول انقلابی و غیرانقلابی را در تفاوت صنعت موشکی و خودروسازی کشورمان می بینیم.

حشمت الله قنبری شامگاه دوشنبه در مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم گفت: اگر انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عالی اسلام نداشت، زنده نمی ماند.

وی افزود: امام خمینی (ره) از ابتدای نهضت تا روز پیروزی انقلاب هیچ گاه ترس و تردید را در خود ایجاد نکردند تا مردم غیور کشورمان به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست یابند.

مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان تصریح کرد: دو پادشاه پهلوی انگ عروسکی و وابستگی را به ایران بزرگ تحمیل کرده اند اما امام راحل این ننگ را از چهره ملت ایران زدود و این عزت و سربلندی را برای سایه خون پاکسازی هزاران شهید اتفاق افتاده است و تاریخ برای همیشه خواهد درخشید.

یک پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه برخی کشورهای غربی در اوج پیشرفت خود همچنان به آمریکا و اسرائیل باج می دهند و مورد تحقیر آنها قرار می گیرند، گفت: نظام سلطه به دنبال ادامه تحقیر ملت ایران بود. اما مردم کشورمان با تحمل همه سختی ها این نقشه های شوم را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان برای اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی، با بیان اینکه دشمنان از مردم می خواهند که در بحبوحه مشکلات معیشتی خود از انقلاب متنفر باشند و نظام اسلامی از درون فروپاشید، افزود: قطعاً اینطور نیست. بدانند.» مردم ایران تا آخر پای شهدای خود ایستادند.

خواندن
آزادی نازنین زاغری در هفته ای که گذشت
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قنبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی آموزه های دینی را در کشور ما احیا کرد و مردم کشورمان به شعارهای اصلی انقلاب دست یافتند، گفت: همه شاخص ها و مولفه های اثربخشی یا ناکارآمدی نظام اسلامی بسته به پایبندی مردم است. و مسئولان به مبانی ارزشی اسلامی و انقلابی.

وی بر ضرورت سپردن همه امور به مردم انقلابی برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی و به دست مردم برای رسیدن به سعادت زمینی و اخروی تاکید کرد و گفت: باش.

قنبری شهید حاج قاسم سلیمانی را یک انقلابی تمام عیار دانست و گفت: وقتی به مردم انقلابی کار می کنیم می توانیم شهید سلیمانی شویم که تمام عزت نظام سلطه در منطقه را ذلیل کرد یا شهید تهران. مقدم که یکی از موشک های ایران است.» نفس اوست که دشمنان را به لرزه در می آورد.

وی با بیان اینکه وقتی مقام کذایی به بالاترین افق تبدیل شود دیگر حق ولادت ما نیست، گفت: امروز تمام حیثیت نظام سلطه در مقابل جبهه مقاومت به تاراج رفته و تحقیر شده است اما دولت نمی تواند قیمت را حفظ کند. مرغ، چون کار توسط افراد انقلابی ساخته نشده است.

قنبری افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند من انقلابی هستم یعنی اگر همه نهادها و نهادها خدمات خود را به مردم و جامعه بر اساس ویژگی های انقلابی قرار ندهند مستاصل می شوند. ، شکست و زوال.” بودن.

وی با بیان اینکه اگر فکر و عمل انقلابی نداشته باشیم وقتی در رأس هستیم به جای خدمت به مردم، مزاحم آنها می شویم و نسبت به یکدیگر بی رحم می شویم، خاطرنشان کرد: سوء استفاده ها و انحرافات از اصول وجود دارد. انقلابی که مردم انقلابی به ما دلسرد و بی اعتماد می شوند.

خواندن
حقیقت غیرقابل انکار در مورد آجر رسی که هیچکس به شما نمی گوید
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *