تغییر ۲۱ معاون فرماندار و بخشدار در گلستان/ تغییرات مدیران در ۸ شهرستان نهایی شد

[ad_1]

ایسنا/ گلستان 21 معاون فرماندار و بخشدار با برگزاری مراسم رسمی تودیع و آشنایی در 8 شهرستان جایگزین شدند.

پس از مدت ها کشمکش بالاخره ماراتن انتصابات در فرمانداری ها و بخشداری های استان گلستان رو به پایان است و تکلیف معاونت های استانداری و بخشداری در حال مشخص شدن است.

از این رو طی مصوباتی جداگانه، معاونین فرماندار و بخشداران 8 شهرستان استان از سوی استاندار گلستان انتخاب و از سوی معاونت سیاسی و امنیتی وی از طریق ویدئو کنفرانس معرفی شدند.

مراسم تکریم و معارفه معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان های علی آبادکتول، گمیشان، بندرگز، مراوه تپه، کلاله، مینودشت، کردکوی و گالیکش به صورت جداگانه با حضور مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتصابات انجام شده در شهرستان های استان به شرح زیر است:

در علی آبادکتول; منصور خسروی کمجانجان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، احمد شکی به عنوان بخشدار مرکزی و حمیدرضا دیلم به عنوان بخشدار کمالان معرفی شدند.

در شهرستان گمیشان؛ مهدی شیروانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و محمدرضا تفرشی به عنوان فرماندار بخشدار مرکزی منصوب شدند.

در شهرستان بندرگز؛ مجتبی لشگربلوکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رقیه داده دشتی بخشدار مرکزی و رمضانعلی صمدی بخشدار جدید شدند.

در شهر Marawe Tappe; آراز اوزین دوجی به عنوان منطقه مرکزی و یاشار سیوکی به عنوان فرماندار منطقه گلیداغ معرفی شدند و کار خود را آغاز کردند.

در شهر کالالا؛ محمد ثابتی راد به عنوان بخشدار مرکزی و احمد آرمیده به عنوان بخشدار پیشکمر و در شهرستان مینودشت، علیرضا مصطفی لو به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، محمدرضا گره جانلو به عنوان معاون عمرانی فرماندار و در نهایت جعفر مصطفی لو معاون استاندار بخشدار مرکزی بود.

خواندن
تجدید بیعت نمایندگان مجلس با آرمان های امام (ره)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

در شهرستان کردکوی؛ علی شعبانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، صمد شریفی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و محمد کیا به عنوان فرماندار جدید بخشدار مرکزی انتخاب شدند.

در شهرستان گالیکش، مصطفی فرامرزی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رضا خسروی به عنوان بخشدار مرکزی و مهدی جعفریان به عنوان بخشدار انتخاب شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *