قرائت گزارش نهایی وقایع بازی فوتبال ایران و لبنان در کمیسیون امور داخلی کشور

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون کشور و شوراها از قرائت گزارش نهایی حوادث پیرامون بازی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) در جلسه یکشنبه این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون کشور و شورا، اظهار کرد: این جلسه کمیسیون با محوریت سه دستور کار برگزار شد. اولین وظیفه جلسه بررسی گزارش کارگروه لایحه سازمان ملی مهاجرت بود که آقای ابوالفضل ابوترابی گزارش کارگروه ماده 142 را که در مرکز تحقیقات برگزار شد به اعضا ارائه کرد. مقرر شد جزییات گزارش با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در جلسات بعدی کمیسیون بررسی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در این جلسه گزارش کمیته بررسی بازی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد قرائت و بررسی شد که نمایندگان پیشنهاداتی در خصوص این گزارش داشتند و به پس از اجرای پیشنهادات نمایندگان در متن نهایی، گزارش کمیسیون برای اقدام مقتضی و احتمالا قرائت عمومی به رئیس مجلس ارسال شود.

نماینده کانون و شوراها در ادامه تصریح کرد: همچنین طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران سومین دستور کار جلسه یکشنبه کمیسیون بود که پیش از این در جلسه بررسی قرار گرفته بود. مرکز تحقیقات و سه ماده از طرح مذکور به تصویب رسید و ادامه بررسی این طرح به جلسه بعدی منتقل شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
در مذاکرت وین، طرف غربی باید در حوزه لغو تحریم‌ها تصمیم جدی و موثر اتخاذ کند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *