قرائت قرآن باعث افزایش بصیرت می‌شود

[ad_1]

ایسنا/ گیلان فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قرائت قرآن و حضور در مجالس و محافل قرآنی موجب تقرب قلوب به خداوند، تقویت ایمان و افزایش بصیرت می شود، لذا کسانی که با قرآن انس می گیرند هرگز از فیض الهی منحرف نمی شوند. گمراه نخواهد شد.»

دریادار شهرام ایرانی قرآن را رمز شکست توطئه دشمن دانست و گفت: امروز توجه دشمن به این امر معطوف شده است. ناامیدی و تفرقه می تواند مردم ایران را شکست دهد، مبارزه با اعتقادات جوانان یکی از اهداف اصلی دشمنان کشورمان است و جوانان باید هوشیار باشند.

وی افزود: جنگ نرم و تضعیف ایمان جوانان یکی از اهداف امروز دشمنان کشورمان است که درک و پیروی از منویات رهبری برای خنثی کردن توطئه های دشمن است.

امیر دریادار ایران گفت: امروز مقام معظم رهبری به شما جوانان اعتماد دارند که باید برای کسب علم و تجربه نیروهای انقلابی نیروی دریایی ارتش و پاسداری و دفاع از کشور و دفاع از آرمان ها تلاش کنید. شهدا و انقلاب یک وظیفه ملی است.» وطن خود را برای رسیدن به اهداف رهبر معظم انقلاب بشناسید.

فرمانده ناوگان راهبردی نیروی زمینی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در محافل و محافل قرآنی موجب تقرب قلوب به خداوند، تقویت ایمان و افزایش بصیرت می شود، بنابراین کسانی که با قرآن انس می گیرند هرگز نخواهند رسید. از لطف الهی منحرف شده و گمراه نمی شود.

من باید بگویم؛ مراسم انس با قرآن کریم با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مسجد ولی عصر(عج) مرکز آموزش نیروی دریایی باکرالعلوم(ع) نجف رشت برگزار شد. در این محفل نورانی امید رضا رحیمی قاری و نفر اول رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات نابینایان جهان اسلام در سال 1400 و همچنین محمد فلاح پور حافظ و قاری بین المللی قرآن کریم به تلاوت آیات قرآن کریم کانون تجلیل شد.

خواندن
پیام فرمانده کل ارتش بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

خواندن قرآن بصیرت را افزایش می دهد

خواندن قرآن بصیرت را افزایش می دهد

خواندن قرآن بصیرت را افزایش می دهد

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *