دستاوردهای انقلاب اسلامی نه تنها قابل دفاع بلکه مایه مباهات و افتخار است

[ad_1]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دهه مبارک فجر امسال برگزار می شود، گفت: برنامه های دهه فجر امسال با حضور مردم برگزار می شود و تلاش ما برپایی بهمن ماه است. 22 مراسم در شهرهای مختلف. رعایت دستورالعمل های بهداشتی

به گزارش ایسنا، محمدحسین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیش گفتار نماز جمعه امروز تهران با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: محمدحسین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی. : انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ است. قرن بیستم”. انقلابی شگفت انگیز و منحصر به فرد که تغییرات بزرگی به وجود آورد و مسیر تاریخ را تغییر داد. عواملی که منجر به انقلاب اسلامی شد مورد توجه نظریه پردازان انقلابی و جامعه شناسان قرار نگرفت. در دنیایی که با شتاب به سوی سکولاریسم و ​​اومانیسم پیش می رفت، نفی معنویت، خدا و دین و ارتداد محور اصلی شرق و غرب قطب بود، انقلاب اسلامی به نام خدا و بر اساس دین به وقوع پیوست. و 43 سال است که مقاومت می کند، توطئه ها متوقف شده است.

وی با بیان اینکه همه جامعه شناسان غربی به اهمیت، عظمت و تحولی که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، پی برده اند، این عامل در کانون این انقلاب قرار دارد. نقطه قوت انقلاب هویت دینی است و به فرموده امام خامنه ای «غیرت دینی» و جبهه توطئه دشمن باید هویت و غیرت دینی را تضعیف کند تا با رسیدن به این هدف، به اهداف دیگری نیز دست یابند. حال باید دید برای مقابله با این حملات گسترده که رهبر معظم انقلاب می فرمایند جبهه جنگ روانی است، چه باید کرد؟

خواندن
شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی تل‌ آویو
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

موسایی پور ادامه داد: مقام معظم رهبری راه مقابله با این هجمه ها را «جهاد تبیین و روایت» فرمودند. ضمن اینکه 70 درصد جمعیت فعلی کشور دوران ظلم و ذلت و سیاهی را قبل از انقلاب ندیده اند و با انواع توطئه ها و تفکرات اینستاگرامی و یوتیوبی مواجه هستند که به آنها اجازه تفکر می دهد و فقط آنها را به شک وا می دارد. و ابهام در مقابل این توطئه ها باید جهاد تبیین شود و همه کسانی که حرف می زنند و می نویسند باید تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال گفت: محور برنامه های محتوایی دهه فجر امسال جهاد تبیین و قصه گویی است. فضای مجازی نیز با ساختن کلیپ هایی از دستاوردهای انقلاب بیان می شود تا نسل جوان با این دستاوردها آشنا شوند. دستاوردهای انقلاب اسلامی نه تنها شایسته پاسداری است، بلکه مایه مباهات است.

وی در پایان گفت: برنامه های دهه فجر امسال با حضور مردم برگزار می شود و تلاش ما بر این است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم 22 بهمن را در شهرهای مختلف برگزار کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *