ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امروز/کاهش محسوس دما در برخی استان‌ها

[ad_1]

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت خطرات جوی از ورود سامانه بارشی امروز به کشور خبر داد.

صادق زیان در گفت وگو با ایسنا وی در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی با ورود سامانه بارشی از امروز، بارش ها در مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز غربی و سواحل غربی آغاز می شود. دریای خزر.»

وی با بیان اینکه علاوه بر این مناطق، در استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی بارش‌ها می‌بارد، گفت: فعالیت این سامانه در روز شنبه. در غرب، جنوب غرب و ارتفاعات البرز مرکزی نیمه شمالی استان‌های فارس، بوشهر و کرمان، بخش‌هایی از اصفهان، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود.

وی افزود: روز یکشنبه در برخی مناطق جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال شرق و همچنین در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می شود و روز دوشنبه در برخی نقاط در مناطق شمال شرق و شرق بارندگی پیش بینی می شود. دریای خزر و آب و هوای پایدار در سایر نقاط کشور بینی می شود.

وی افزود: در این پنج روز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی مذکور به صورت برف و بر اثر وزش باد در ارتفاعات و کوهستان ها و همچنین در مناطق کوهستانی شمال غرب با رگبار برف همراه خواهد بود. و البرز مرکزی. یک بهمن وجود دارد.

وی گفت: دمای هوا در روزهای پنجشنبه و جمعه در گیلان و روز جمعه در مازندران و گلستان 7 تا 12 درجه کاهش می یابد. یکشنبه روز دوشنبه وزش باد شدید در جنوب شرق و جنوب کشور، احتمال خیزش گرد و غبار در نقاط و کاهش دما تا 10 درجه پیش بینی می شود.

خواندن
دیدار وزیر خارجه با همتایان آلمانی،هلندی،قطری،هندی و بوسنیایی خود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با بیان اینکه شمال خلیج فارس از پنجشنبه تا شنبه طوفانی است، گفت: دریای عمان روزهای یکشنبه و دوشنبه و دریای خزر نیز در روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه مواج است.

ضیان همچنین درباره وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری است، در شب مقداری باران و وزش باد پیش بینی می شود و بیشینه دما امروز ۱۵ درجه و کمینه پنج درجه است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *